Sunday, 23 May 2010

nur izzhanis

Salam..

Hari ne aku nak upload gambar anak sendiri la pulak..lgi pun memang tak banyak gambar anak sendiri aku upload kat blog ne..asyik gambar candid orang lain je..hehe..sebenarnya aku banyak upload gambar anak aku kat fb, so kalo sesape nak tengok aksi anak aku boleh la p kat fb ok..

Ini gambar anak aku no 3, yg bongsu sekali..itupun bongsu sampai hujung tahun ne je sebab dia dh nak ade adik..hehe..ok le, aku memang tak pandai nak karang mengarang so terus je layan si kecik ne ok..
From myfamily
From myfamily
From myfamily
From myfamily
From myfamily
From myfamily

5 comments:

Rafael Lam said...

Wow! Very nice captures!
The girl is so cute, is she your daughter?

man said...

yes rafael..she s my daughter..

MY said...

cute!!! Suka ja kalau dpt capture those water drops.. satu lagi duk teringin yg bubble buih-buih tue..

man said...

tq my..

Jimmy Hazimin Hashim said...

Menarik....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Followers